Friday 23 March 2012

GRATEFULLLLLL..........

Hello....opsss...assalamualaikum.....
rasanye ini bru first time aku post .....
yelah slama ni pon aku publish citer je kan...hihihiihi...


ok...nampaknya 21 mac 2012 dah lepas...
ya... result came out....
alhamdulillah....
kepada semua batch EXODUS 0711...
you did a great job...
akhirnye kite brjaye buktikan kepada sekolah bahawa kite adalah yg trbaik....
go YEAH...haaahaaa....
apepon...congrates to all 40 students that got straight a's.....
SHIN, BAA , YAS , EMAH , SARAH, PAM ,HIDIR dan rmai lagi...
pnuh plak stu page ni kalau sbut name sorang2kan...haahaha...
aku tumpang gmbire untuk korang ...sangat2....
sme gak ngan kwn2 aku yg dkt SASER,SBPIJ dan SMUJ....
tahniah....

                                           amik ko...graduate...hihihihhihi......

walaupun pada mulanye aku rse kecewa dengan keputusan yang aku dapat....
tak memberansangkan...... tapi aku percaya yang ada hikmah di sebaliknye.....
ALLA H KNOWS THE BEST.....
sebab idup kite kat dunia ni adalah brlandaskan-Nya...
6A 4B....yang aku dpt tu....mmg sedih bile dpt tahu.....
aku tertanye2...knape aku x dpt capai target aku...kenapa???? mengapa?????
aku rse aku dah gagal....
tapi bile aku tengok balik...analyse again......cewaaahhh....
sebenarnye aku berjaya gak akhirnye.....
and i'm proud of myself.....


ADD yg dulunye selalu sngt gagal...lulus pon skali jer waktu trial....
rse dh patah semangat wktu nk dekat SPM....
tapi bile time spm...i manage to do it... i got B.... benar2 x sangka.....
CHEMIST.. yg dulunye aku hampir2 je patah smangat nk teruskan....selalu sngat dapat D n C
disbbkn bntuan kawan2 aku .......
i also manage to do it.....
i got B+ in dat subject....
sme gak ngan BIO.... selama ni aku capai C je dalam subjek tu ......
akhirnya aku berjaye cpai target aku  B+.......
trima kasih bebanyak kat sume kengkawan aku yg bntu....cikgu...
most important is my PARENTS.... lov ya.....


                                              i love u all.....hahahaaha...jiwang pulak......

kepada mereka yang lain jgn sedih tau dengan apa yang kite dapat...
be proud of yourself.....because you've already success eventhough no one knows about it...
keep believing in urself.... n never give up......



                                                         u achieve ur victory...... go for it.....

kata2 ni selalu bagi aku semagat.... TRUSKAN USAHA....
ALLAH memberikan yang terbaik untuk kite...
x pernah sekali pon dia bagi hamba-NYA yang buruk.....



dan ini merupakan pengalaman hidup yang pling brmakna dalam hidupku......
and i will never regret on what happen in my life......
i love all of you. my friends..........
umi n abah.... i'll give u the best.....one day.....

2 comments: