Thursday 27 June 2013

Comeback...

assalamualaikum...
It's been a long time tak update blog.. i know that.. tapi saya bukanlah blogger yang aktif... kut kalau ada masa and ada mood barulah terasa nak tulis macam-macam kat dalam ni....

Tujuan saya untuk blog ni senang je.. saya nak karya yang saya siarkan kat dalam blog ni, mampu nak bagi inspirasi kepada orang lain,,, nak bagi mereka sedar yang sememangnya diri kitalah yang patut menghargai.. bukan nak mengharapkan orang lain untuk menghargai kita...

Dan karya yang saya create bukanlah untuk orang puji dan bukannlah untuk orang bayar pada saya....
that's because i love to write... i love to inspire the other people... through my story... sebab saya teringat kata-kata Steve Jobs... do something that you love.. then.. you'll feel the satisfaction... puas kalau kita buat sebab minat dan kita suka.. dan kita takkan puas kalau kita buat sesuatu perkara itu dengan terpaksa or sebab power atau pun kaya...

Hope that you'll enjoy my writing... i know that i'm not good enough.. but i'm still learning...

p/s: Karya Memoir yang disiarkan sebelum ni, alhamdulillah,, dah saya siapkan bulan lepas.. cuma saya tak siarkan lagi kat sini.. fully edited... dan tak sama dengan yang saya siarkan kat blog ni...

Rise and shine... smile... because it is beautiful... indeed... thanks a lot.. love ya...

No comments:

Post a Comment